همجنس بازان وهابی !! + عکس

نــا گــفـــته هـا ...

وقتشه که با خدا آشتی کنیم!

 منطقه «سوفران» پاريس، در 23 آبان سال 1391 شاهد نخستين مراسم ازدواج بين دو همجنس‌باز وهابي بود و آن‌گونه که گفته شده، اين عقد ازدواج براساس سنت و آيين وهابيت برگزار شده است.

 

تاکنون اعلام نشده که کدام عاقدي حاضر به جاري‌کردن صيغه عقد براي اين دو همجنس‌باز وهابي شده است و البته برخي رسانه‌هاي از "محسن هندريکس" به عنوان عاقد نام برده‌اند.
اما آنچه مورد تأکيد قرار گرفته آن است که اين دو زوج که شيفته يکديگر شده‌اند يکي وهابي و ديگري سلفي بوده‌اند و ازدواجي را براي خود برگزيده‌اند که در نوع خود در فرانسه نخستين به شمار مي‌آيد.

در اين جشن عقدکنان، يکي از مسيحيان شرکت‌کننده و نيز يک يهودي حاضر، براي اين زوج همجنس‌باز وهابي به قرائت دعاي خير و طلب برکت از کتاب‌هاي ادعيه خود کردند.
اين درحالي است که پيش‌تر ازدواج همجنس‌بازان منتسب به دين اسلام، تنها در آفريقاي جنوبي صورت مي‌گرفت و اين ازدواج هم به صورت ازدواج‌هاي مدني و جمعي انجام مي‌شده که رياست آن را «محسن هندريکس» برعهده داشته است.
آقاي "لودويگ محمد زاهد"يکي از طرفين در گفت‌وگو با يکي از شبکه‌هاي تلويزيوني فرانسه گفت که امام جماعت يکي از مساجد مناطق پيرامون پاريس که خواست نامش فاش نشود، صيغه عقد اين دو همجنس‌باز را جاري کرد.

 

 

 

 

 لودويگ محمد زاهد (عروس) در اين مصاحبه اعلام کرد: «قصد ما از اجراي اين مراسم ازدواج، اين بود که باعث يک تحول و حرکت رو به جلو براي انجام گفت‌وگو و اتحاد تمدن‌ها، فرهنگ‌ها و اديان مختلف دنيا باشيم. ما در سال 2006 ميلادي در کشور آفريقاي جنوبي ازدواج کرده بوديم اما کشور فرانسه، ازدواج همجنس‌گرايان را به رسميت نمي‌شناسد و من اميدوارم که در انتخابات رياست‌جمهوري آينده، با پيروزي جناح چپ، شاهد رسميت‌يافتن همجنس‌بازي در فرانسه باشيم.


محسن هندريکس، عاقد سلفي

 

وي افزود: «اکنون تنها در کشور الجزاير براي چنين جرمي، دو سال زندان مي‌برند و البته در هفت کشور مسلمان ديگر، حتي محکوميت به مرگ نيز ديده مي‌شود. من دلم مي‌خواهد که اين تابو را به طريقي بشکنم و البته شرايط مساعد براي اين کار فراهم است اما همه بايد به ارزش و بهاي اين قضيه، باور داشته باشند!»

عروس که بنيان گذار انجمن "اچ.ام.2.اف" در کشور فرانسه است هم‌اکنون در حال آماده‌سازي رساله دکتري خود با موضوع «همجنس‌بازي و اسلام» است!

 بسياري از مفتي‌هاي وهابي و سلفي، عمل شنيع و حرام "لواط" را حلال مي‌پندارند که صدور اين احکام از سوي مفتيان وهابي طي سال‌هاي اخير با اعتراض بسياري از اهل سنت مواجه شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در  یک شنبه 24 دی 1391برچسب:وهابیت,همجنس بازی در وهابیت,همجنس بازان وهابی,ناگفته های وهابیت,,ساعت 1:7 بعد از ظهر  توسط علیـــرضا